مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:102023-12-27اقتصادي

 رشد 48 درصدی صادرات از گمرکات مازندران


ناظر گمرکات مازندران با اعلام صادرات بیش از یک میلیون تن انواع کالا از رشد 48 درصدی صادرات طی 9 ماهه سال جاری خبر داد.

- ایسنا/مازندران ناظر گمرکات مازندران با اعلام صادرات بیش از یک میلیون تن انواع کالا از رشد 48 درصدی صادرات طی 9 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه نظارت گمرکات مازندران، امیر جمشیدی گفت: طی این مدت ارزش صادرات انواع کالا از گمرکات مازندران بالغ بر 237 میلیون و 686 هزار دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد افزایش را نشان می دهد.

ناظر گمرکات مازندران و مدیرکل گمرک نوشهر با اشاره به صادرات قطعی کالا از گمرکات امیرآباد، نوشهر، ساری، فریدونکنار و آمل بیان کرد: پنج قلم عمده کالاهای صادراتی شامل فرآورده های لبنی با 90 میلیون دلار، سیمان با 30 میلیون دلار، مواد پلاستیکی با 25 میلیون دلار، مرکبات با 17 میلیون دلار و فرآورده های خوراکی گوناگون با 12 میلیون دلار بوده اند که سهم ارزشی 74 درصدی از کل صادرات گمرکات مازندران را داشته اند.

وی همچنین مقاصد عمده کالاهای صادراتی گمرکات مازندران در این مدت را به 47 کشور اعلام و اظهار کرد: به ترتیب عراق با 110 میلیون دلار، روسیه با 57 میلیون دلار، ترکمنستان با 11 میلیون دلار، قزاقستان با 10میلیون دلار و امارات با هفت میلیون دلار پنج کشور عمده طرف مبادل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 رشد 48 درصدی صادرات از گمرکات مازندران

 رشد 48 درصدی صادرات از گمرکات مازندران